کلینیک انورکتال

مرکز بیماریهای انورکتال

کلینیک انورکتال

مرکز بیماریهای انورکتال

  • ۰
  • ۰


علم طب سنتی با شناخت طبع افراد بیماری ها را مداوا می کند. درمان فیشر با طب سنتی ، با استفاده از روش های زیر تحقق می یابد.

  • گیاهان دارویی

  • ماساژ درمانی

  • حجامت

  • بادکش درمانی

  • زالو درمانی

هر کدام از این روش ها در درمان فیشر موثر هستند اما بهتر است برای استفاده از این روش ها با پزشک متخصص مشورت کنید.

گیاه درمانی

گیاه درمانی مؤثرترین روش درمان فیشر با طب سنتی است. در روش گیاه درمانی طب سنتی، با استفاده از گیاهان پمادهایی را آماده می کنند. استفاده از پمادهای گیاهی درد و خونریزی فیشر مقعدی را کم می کند. در مراحل اولیه بیماری با مشورت با پزشک خود برای تسکین درد از طب سنتی استفاده کنید.

·         روغن زیتون:

روغن گیاهی زیتون به علت چربی های سالمی که دارد، یک مسهل بسیار خوب برای حرکات روده است. مصرف این روغن گیاهی مدفوع را نرم می کند. روده ها با مصرف این روغن، مدفوع را راحت دفع می کنند. روغن گیاهی زیتون دارای مقادیر زیادی املاح مفید است. املاح روغن زیتون برای کاهش التهاب فیشر مقعدی بسیار مفید است. می توانید روغن زیتون و عسل و موم زنبور را با اندازه های یکسان مخلوط کنید. مواد مخلوط شده را روی حرارت غیر مستقیم بگذارید تا عسل آب شود. پس از خنک شدن مواد مخلوط شده را روی ناحیه آسیب دیده بمالید.

·         آلوئه ورا:

گیاه آلوئه ورا برای تسکین درد، التهاب و ترمیم بافت های آسیب دیده یکی از بهترین روش های درمان فیشر مقعدی با طب سنتی است. برگ آلوئه ورا را از وسط برش دهید. ژل آلوئه ورا را مستقیم روی محل آسیب دیده مقعد بمالید. این روش را 3 نوبت در روز انجام دهید.

·         سرکه سیب:

سرکه سیب در طب سنتی برای درمان بیماری ها جایگاه ویژه ای دارد. سرکه سیب برای حرکات روده، دفع مدفوع و یبوست مفید است. سرکه سیب را با آب مخلوط کنید و برای ضدعفونی کردن زخم مقعد استفاده کنید. سرکه سیب را با عسل مخلوط کنید و روزی 2 بار بنوشید.

·         روغن نارگیل:

روغن نارگیل یک روان کننده قوی است. می توانید از روغن نارگیل روزی 3 بار مستقیم روی زخم های مقعد بمالید. روغن نارگیل را می توانید میل کنید.

·         تخم کتان:

تخم کتان منبع اسیدهای چرب امگا 3 و فیبر است. تخم کتان یکی از بهترین درمان های خونریزی فیشر مقعدی است. تخم کتان یک ملین است. برای رفع یبوست و مشکلات حرکتی روده مفید است.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی